FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  <strong>Gallery</strong>Gallery  RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
INDEX PAGE

Poszukujemy osób, które jeśli mają ku temu ochotę zajęły się publicystyką, recenzjami płyt muzycznych, korektą stylistyczną tekstów, redagowaniem biografii zespołów, newsami oraz wszystkim tym, co wam przyjdzie do głowy, a uważacie, iż powinno znaleźć swoje miejsce na portalu. kontakt: admin@darknation.eu
Ostatnio na forum
1. Forum zdechło?
04-02-18, 04:25 - Piottr
3. Ambient Collage #8
30-11-16, 02:06 - yy28
4. Ambient Collage #7
29-05-16, 21:05 - yy28
5. Mgla (The Mist)
04-05-16, 15:00 - Vexatus
6. Achaja
04-05-16, 14:54 - Vexatus
Search found 15 matches
Forum Index
Author Message
  Topic: Dawn of Ashes - Genocide Chapters
qpass

Replies: 6
Views: 8825

PostForum: Muzyka   Posted: 19-05-2009, 07:27   Subject: Dawn of Ashes - Genocide Chapters
witam wszystkich czytajacych to (jest tu ktos taki wogole :P? no nic, sztuka dla sztuki to pisanie moje chyba :P)

wiec ta nowa piosenka ktora byla dostepna byla nie zremixowana i wogole taka sobie, ...
  Topic: Dawn of Ashes - Genocide Chapters
qpass

Replies: 6
Views: 8825

PostForum: Muzyka   Posted: 11-05-2009, 07:45   Subject: Dawn of Ashes - Genocide Chapters
Witam ponownie :-)

mialem dac znac wczesniej - ale niestety znowu nie bylo z czym.

natomiast dzis rano ukazala sie piosenka z nowej plyty na ich blogu.

I powiem tak - mi to pobrzmiewa jak upr ...
  Topic: SHOCKWAVE / FOLIA CLUB / 15.05 / KRAKÓW / RYNEK GŁÓWNY 30
qpass

Replies: 1
Views: 2908

PostForum: Imprezy,Koncerty,Wydarzenia   Posted: 07-05-2009, 14:12   Subject: SHOCKWAVE / FOLIA CLUB / 15.05 / KRAKÓW / RYNEK GŁÓWNY 30
no prosze, akurat mi pasuje :D
mozna by sprawdzic co sie bedzie dzialo ;)
________
[URL=http://half-baked.com]HALF-BAKED
  Topic: Dawn of Ashes - Genocide Chapters
qpass

Replies: 6
Views: 8825

PostForum: Muzyka   Posted: 06-05-2009, 07:51   Subject: Dawn of Ashes - Genocide Chapters
Witam :)

Ponoc (nie udalo mi sie tego potwierdzic, info z dzis rana, sprawdze wieczorem jak wroce z pracy) 4 piosenki z wyzej wspomnianego albumu sa juz dostepne w internecie.
Z tego co widzialem ...
  Topic: Dawn of Ashes - Genocide Chapters
qpass

Replies: 6
Views: 8825

PostForum: Muzyka   Posted: 29-04-2009, 22:14   Subject: Dawn of Ashes - Genocide Chapters
bylbym naprawde wdzieczny jezeli trafisz na jakies informacje :-)
a te dwie stronki od dobrych kilku miesiecy odwiedzam po kilka razy dziennie ;-)
dzieki.

Posted after 1 day 9 hours 37 minutes 8 ...
  Topic: Książki
qpass

Replies: 202
Views: 211008

PostForum: Sztuka   Posted: 28-04-2009, 13:48   Subject: Książki
a ja ze swojej strony z czystym sumieniem polecam ksiazki Hrabala i Grassa.
a i jeszcze Braci Strugackich a szczegolnie "Stalkera" (ale nie tylko! inne ksiazki tez maja swietne!)
________
[ ...
  Topic: Kim jest dla Was BÓG ??
qpass

Replies: 23
Views: 52266

PostForum: Rozmowy   Posted: 28-04-2009, 13:32   Subject: Kim jest dla Was BÓG ??
w sumie trudne pytanie.
po zastanowieniu moge odpowiedziec tak - kims kto mnie zawsze slucha, oraz prawdziwa wolnoscia, mozliwoscia wyboru .
Pozatym o czym ja pisze ? i tak jest i bedzie dla nas wsz ...
  Topic: "Mam swój styl" - co to znaczy w naszych czasach..
qpass

Replies: 10
Views: 25097

PostForum: Rozmowy   Posted: 28-04-2009, 13:28   Subject: "Mam swój styl" - co to znaczy w naszych czasach..
miec wlasny styl w dzisiejszych czasach?
zdecydowanie wg mnie znaczy to miec wlasne zdanie i nie isc za masami jak baran na rzez (no np jak teraz jest moda na liberalnosc, tolerowanie wszystkich i ws ...
  Topic: Dlaczego nie oglądam telewizji?
qpass

Replies: 65
Views: 124341

PostForum: Rozmowy   Posted: 28-04-2009, 13:15   Subject: Dlaczego nie oglądam telewizji?
ja nie ogladam bo nie mam czasu - wracam z pracy kolo 18tej, wchodze na chwile na kompa, jem cos i ide spac bo na 6ta wstaje zeby dojechac do pracy .
a w weekend obijam sie po krakowie do nocy.
nie ...
  Topic: Narkotyki...
qpass

Replies: 245
Views: 182326

PostForum: Rozmowy   Posted: 28-04-2009, 13:12   Subject: Narkotyki...
poeksperymentowalem troche do tej pory z miekkimi (twardych nie ruszam, za duzo trafionych w zyciu widzialm) i moge z czystym sumienie stwierdzic ze dla mnie wydawac kilkanascie zlotych zeby sie nieco ...
  Topic: Czy jesteś rasistą ???
qpass

Replies: 62
Views: 89849

PostForum: Rozmowy   Posted: 28-04-2009, 13:09   Subject: Czy jesteś rasistą ???
powiem tak - zabawe z roznymi dziwnymi klimatami zaczynalem jako zadeklarowany SHARPowiec.
no i tak sie trafilo ze mialem okazje pomieszkac w UK w dzielnicy pakistansko-murzynskiej z domieszka kilku ...
  Topic: Tattoo, piercing itp.
qpass

Replies: 335
Views: 342703

PostForum: Rozmowy   Posted: 28-04-2009, 12:58   Subject: Tattoo, piercing itp.
a ja przylansuje - mam 6 surface barow po 5cm dlugosci kazdy w lewym przedramieniu.
ladne symetryczne dwa rzadki srebrnych kuleczek, od niemal wierzchu dloni po zgiecie lokcia. podczas przebijania bo ...
  Topic: rzeczy z www.ebay.co.uk
qpass

Replies: 0
Views: 7625

PostForum: Ogłoszenia   Posted: 28-04-2009, 12:51   Subject: rzeczy z www.ebay.co.uk
a dokladniej chodzi o to ze sprowadzam je z pominieciem wysylki (matka w londynie 2 tyg tu 2 tyg tam)... co calkiem sie w sumie oplaca, bo np w przypadku demonii czy new rockow przebicie w porownaniu ...
  Topic: Jesteś tu pierwszy raz ?? Przywitaj się :-)
qpass

Replies: 774
Views: 657887

PostForum: Rozmowy   Posted: 28-04-2009, 09:10   Subject: Jesteś tu pierwszy raz ?? Przywitaj się :-)
Witam :-)

jam jest qpass, pisze z odleglego krakowa i witam sie z Wami uprzejmie :-)
________
[URL=http://www.bmw-tech.org/wiki/BMW_M_Roadster]BMW M ROADSTER
  Topic: Dawn of Ashes - Genocide Chapters
qpass

Replies: 6
Views: 8825

PostForum: Muzyka   Posted: 28-04-2009, 09:09   Subject: Dawn of Ashes - Genocide Chapters
witam :-)

chcialbym sie dowiedziec czy ktos z Was ma moze informacje na temat daty wydania tego albumiku ... bylbym wielce zobowiazany :-) nie moge sie doczekac odkad uszlyszalem na youtube nagrani ...
 
Page 1 of 1
All times are GMT + 1 Hour
Jump to:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group