FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  <strong>Gallery</strong>Gallery  RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
INDEX PAGE

Poszukujemy osób, które jeśli mają ku temu ochotę zajęły się publicystyką, recenzjami płyt muzycznych, korektą stylistyczną tekstów, redagowaniem biografii zespołów, newsami oraz wszystkim tym, co wam przyjdzie do głowy, a uważacie, iż powinno znaleźć swoje miejsce na portalu. kontakt: admin@darknation.eu
Ostatnio na forum
1. Forum zdechło?
04-02-18, 04:25 - Piottr
3. Ambient Collage #8
30-11-16, 02:06 - yy28
4. Ambient Collage #7
29-05-16, 21:05 - yy28
5. Mgla (The Mist)
04-05-16, 15:00 - Vexatus
6. Achaja
04-05-16, 14:54 - Vexatus
Forum Index » Sztuka » Wasza twórczość » [muzyka] Switchface
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nook-X-Switchface


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 34
Zodiac: Cancer
Joined: 02 Jan 2007
Posts: 6
Location: 2-Wreck City

PostPosted: 04-01-2007, 14:19    Post subject: [muzyka] Switchface Quote selected Reply with quote

W tym wątku chciałbym zaprezentować Wam parę moich kawałków, które wychodzą w ramach mojego projektu, ktory sie zowie Switchface. Są to luźne wariacje dark-electro-ebmowo-industrialno-rhythmic-noisowe. Aktualnie kończe prace nad pierwszym demo nazwanym "DEMOlition I"; został mi jeden kawałek, ale stwierdziłem chromolić to, nie moge czekać i zwyczajnie muszę poznać Wasze opinie na ten temat. Na demo znajdzie sie 5 kawałków (ostatni sie produkuje). To co Wam zaprezentuje to 4 songi z demo własciwego i pare odrzutów. Są to instrumentale, bo niespecjalnie uważam sie za tekściarza, a tym bardziej wokalistę. Kawałki kleje na Fruity Loops Studio i zapewne sporo im brakuje do poziomu słuchalności, niemniej jednak proszę o szczere opinie. Dziękować z góry.

DEMOlition I:
01.Machinemade Human
02.Neontrip
03.ObsessionRESURRECTED
04.Scrapyard of Souls

odrzuty:
01.We Are The Victims
sam kawalek podoba mi sie, ale został odrzucony z powodu tej quasi breakbeatowej końcowki, skończyłbym ten kawałek, ale project file podczas formatu hdd, poszedł sie prokreować ;/
02.Obsession v.1.0
pare rzeczy mi sie w tej wersji nie podobało, dlatego też powstało ObsessionRESURRECTED.

Enjoy!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Tomasz


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 36
Zodiac: Cancer
Joined: 13 Jan 2006
Posts: 2495
Location: Bolesławiec

PostPosted: 04-01-2007, 17:00    Post subject: Quote selected Reply with quote

Postaram sią w miarę możliwości szybko posłuchać i wydać swoją opinie
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
tristancandance


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 39
Zodiac: Aries
Joined: 02 Jan 2007
Posts: 391
Location: Poznań

PostPosted: 05-01-2007, 10:19    Post subject: Quote selected Reply with quote

01.Machinemade Human - Zaczyna sie całkiem nieźle.

02.Neontrip - Bardzo dobre. Dlatego dodam - za krótkie.

03.ObsessionRESURRECTED - Prosty kawałek. Chyba za prosty trochę.

04.Scrapyard of Souls - Najlepszy kawałek. Bardzo fajny brudny dźwiek i sama kompozycja, jednak perkusja i bit za bardzo kojarzy się z muzyką trance ( przynajmniej mi ), moze trochę wzmocnić brzmienie, grubsze je zrobić, no nie wiem? Ale i tak rewelka.

01.We Are The Victims - Nie jest złe, nie odrzucałbym tego. Przynajmniej niewiele gorsze od poprzednich kawałków.

Mało w tym noise (właściwie nic, dźwięki są czyste, zero hałasu, zaskoczenia hałasem, wszystko jest perfekcyjnie czyste, trochę aż za ) - jak dla mnie. Ta muza niewiele ma też wspólnego z industrialem, przynajmniej w moim rozumieniu tego gatunku.

Dark Electro? Tak. Ebm? Trochę też. Takie Cold Elektro;).


No ale nie o gatunek tu chodzi;) Po prostu nawet fajne i już. Dwie wady -dosyć przewidywalne, nie zaskakuje słuchacza. I kawałki mógłby być trochę dłuższe (tak z 4 do 6 minut) bo tak to nawet nie zdążają się wkręcić. Jakbyś chciał dograć wokale - ciężko będzie, mało na nie miejsca.

Ale generalnie OK, jak dla mnie oldskul;)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nook-X-Switchface


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 34
Zodiac: Cancer
Joined: 02 Jan 2007
Posts: 6
Location: 2-Wreck City

PostPosted: 05-01-2007, 22:22    Post subject: Quote selected Reply with quote

tristancandance wrote:

02.Neontrip - Bardzo dobre. Dlatego dodam - za krótkie.


To moja bolączka. Spróbuje nad tym popracowac przy okazji następnych utworów.
tristancandance wrote:

04.Scrapyard of Souls - Najlepszy kawałek. Bardzo fajny brudny dźwiek i sama kompozycja, jednak perkusja i bit za bardzo kojarzy się z muzyką trance ( przynajmniej mi ), moze trochę wzmocnić brzmienie, grubsze je zrobić, no nie wiem? Ale i tak rewelka.


Whoa. Dziękuje za tak pozytywną opinie. Kawałek szczerze mówiąc powstał chyba najszybciej spośród wszystkich, bo w ciągu jednego wieczora. I to jako efekt mojej frustracji/wkurzania się/bluzgania nad poprzednim kawałkiem. Rzuciłem to wszystko w cholere i zaczałem od nowa, tak też powstał "Scrapyard..." Skojarzenia z trance rozumiem i przyznaje sie bez bicia, ze właśnie z trance'owych sampli korzystałem i nie przybrudzałem zbytnio ich brzmienia, bo cały kawałek stałby sie jednym wielkim przesterem i cieżko byłoby doprowadzić całość do stanu słuchalności.

tristancandance wrote:
01.We Are The Victims - Nie jest złe, nie odrzucałbym tego. Przynajmniej niewiele gorsze od poprzednich kawałków.


We Are The Victims to kawałek, których chyba najbardziej sie podobał wszystkim moim znajomym którzy w electro nie siedzą. Widocznie coś w nim jest. Może next time, spróbuje odtworzyć ten kawałek. Choć zdaje sobie sprawe, ze ze słuchu bedzie cieżko, jako że project file jest dead and gone.

tristancandance wrote:
Mało w tym noise (właściwie nic, dźwięki są czyste, zero hałasu, zaskoczenia hałasem, wszystko jest perfekcyjnie czyste, trochę aż za ) - jak dla mnie. Ta muza niewiele ma też wspólnego z industrialem, przynajmniej w moim rozumieniu tego gatunku.


W kwestii noise, to chcąc nie chcąc jest tam troche rytmicznych zabaw przesterowanymi dźwiękami (vide "Neontrip" i "Scrapyard of Souls"). Co do czystości brzmienia to fakt, przykładam do tego dużą wage, dlatego też wszystkie kawąłki brzmia jak brzmią. Poza tym staram się bym zabawy hałasem i melodia nie gryzły sie ze soba i nie psuły przyjemności słuchania, stąd tez takie wypośrodkowanie soundu.

tristancandance wrote:
Dark Electro? Tak. Ebm? Trochę też. Takie Cold Elektro;)
No ale nie o gatunek tu chodzi;) Po prostu nawet fajne i już. Dwie wady -dosyć przewidywalne, nie zaskakuje słuchacza. I kawałki mógłby być trochę dłuższe (tak z 4 do 6 minut) bo tak to nawet nie zdążają się wkręcić. Jakbyś chciał dograć wokale - ciężko będzie, mało na nie miejsca.
Ale generalnie OK, jak dla mnie oldskul;)


W kwestii wad: przyjąłem i postaram się je wyeliminować przy okazji następnych tracków. A co do wokali, to kawałki konstruowałem tak, by na wokal nie było miejsca, bo w zamyśle tworzyłem kawałki instrumentalne. Kawalki z wokalem zrobiłem w swoim życiu dwa (bosz, co za stylistyka). Jeden został zrobiony dla jaj do spółki z kumplem-producentem trance. A drugi to przeróbka pewnego rockowego utworu, którą zrobiłem w ramach eksperymentu. Nieudanego, szczerze mówiąc. Brzmienie do rzyci i w ogóle kawałek kicha wyszedł. Jedyne co mi się podobało, to rodzaj przester na wokal jaki sobie wtedy wykręciłem i którego nie moge odtworzyć do dzisiaj. Crap. ;/

Niemniej jednak BARDZO DZIĘKUJE za opinie. Może ktoś jeszcze? (nie to żebym zmuszał, po prostu jestem ciekawy).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ergo
Administrator

Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 37
Zodiac: Taurus
Joined: 11 Apr 2004
Posts: 1714

PostPosted: 05-01-2007, 22:39    Post subject: Quote selected Reply with quote

juz mam 3 kawalki na dysku, wkrotce sie wypowiem, na razie nie moge posuchac tego jak nalezy.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger Skype Name Tlen login
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 1 Hour
Forum Index » Sztuka » Wasza twórczość » [muzyka] Switchface

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group