FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  <strong>Gallery</strong>Gallery  RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
INDEX PAGE

Poszukujemy osób, które jeśli mają ku temu ochotę zajęły się publicystyką, recenzjami płyt muzycznych, korektą stylistyczną tekstów, redagowaniem biografii zespołów, newsami oraz wszystkim tym, co wam przyjdzie do głowy, a uważacie, iż powinno znaleźć swoje miejsce na portalu. kontakt: admin@darknation.eu
Ostatnio na forum
1. Forum zdechło?
04-02-18, 04:25 - Piottr
3. Ambient Collage #8
30-11-16, 02:06 - yy28
4. Ambient Collage #7
29-05-16, 21:05 - yy28
5. Mgla (The Mist)
04-05-16, 15:00 - Vexatus
6. Achaja
04-05-16, 14:54 - Vexatus
Forum Index » Rozmowy » Dlaczego?
Goto page 1, 2  Next »
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Author Message
szary9


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 30
Zodiac: Scorpio
Joined: 13 Oct 2005
Posts: 135
Location: Wiocha koło Poznania

PostPosted: 19-03-2007, 20:05    Post subject: Dlaczego? Quote selected Reply with quote

http://wiadomosci.o2.pl/?s=512&t=8534
Ja w tych sprawach doświadczeń mam tyle co poseł Bosak z L.P.R stąd wypowiadać się nie będę. Ciekaw jednak jestem co wy na to.
Back to top
View user's profile Send private message
Ergo
Administrator

Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 36
Zodiac: Taurus
Joined: 11 Apr 2004
Posts: 1714

PostPosted: 20-03-2007, 08:50    Post subject: Quote selected Reply with quote

wiesz to zalezy na ile znasz kobiete i czy sie znasz na anatomii ;-) co do udawania oczywiste ze kobiety udaja, ale jak tylko raz kobieta da ci poznac jak wyglada prawdziwy jej orgazm i nie jestes kompletnym tlukiem to wierz mi ze nie da sie oszukac ( za to czasem mozna udac ze sie nie wie o oszustwie ;-) )
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger Skype Name Tlen login
Ataru


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 34
Zodiac: Aries
Joined: 21 Dec 2006
Posts: 139
Location: Lublin

PostPosted: 20-03-2007, 09:46    Post subject: Quote selected Reply with quote

Ehh, przeciez orgazm mozna 'zrobic' nieco inaczej, niekoniecznie podczas klasycznego seksu ;]

Dziwia mnie jednak takie dyskusje troche... Jezeli para potrafi ze soba rozmawiac na kazdy temat, nie bedzie takich problemow, jezeli jednak sa jakies tematy tabu, badz jezeli przychodza po jakims czasie, gdy cos sie zmienia... no sam nie wiem, ale wydaje mi sie, ze te problemy powstaja same.

Co to za facet, ktory nie wspiera kobiety gdy tego potrzebuje i co to za kobieta, ktora nie chce wesprzec sie na facecie, kiedy ma problem (dziala w 2 strony ;)). Samo 'chcenie' dobrze czasem (dosc czesto?) wychodzi nienajlepiej.

Wiec twierdze, ze rozmowa odgrywa tu bardzo wazna role i to, jak dwojka ludzi sie ze soba dogaduje jest bardzo wazne.

PS no niestety, zalezy to tez nieco od charakteru faceta, kobiety i samego zwiazku.
Back to top
View user's profile Send private message Tlen login
Ergo
Administrator

Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 36
Zodiac: Taurus
Joined: 11 Apr 2004
Posts: 1714

PostPosted: 20-03-2007, 11:10    Post subject: Quote selected Reply with quote

Ataru wrote:
Ehh, przeciez orgazm mozna 'zrobic' nieco inaczej, niekoniecznie podczas klasycznego seksu ;]

o prosze... czlowiek cale zycie sie uczy, oswiec mnie w tej materii :-)

Ataru wrote:
Dziwia mnie jednak takie dyskusje troche... Jezeli para potrafi ze soba rozmawiac na kazdy temat, nie bedzie takich problemow, jezeli jednak sa jakies tematy tabu,

wieszno ja uwazam ze nie ma co dyskutowac, kto i dlaczego... bo to oczywiste ze trzeba rozmawiac itp, to wszyscy wiedza. ja sie do samego procesu "udawania" odnioslem ;-)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger Skype Name Tlen login
Ataru


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 34
Zodiac: Aries
Joined: 21 Dec 2006
Posts: 139
Location: Lublin

PostPosted: 20-03-2007, 13:59    Post subject: Quote selected Reply with quote

Ja do samego procesu udawania odniesc sie nie potrafie raczej, nie chce mowic, ze problem mnie nie dotyczy, bo kto to tam tak naprawde wie ;-) A tak serio, to jak napisales, poznajac partnerke wiemy co i jak. Jezeli umiemy obserwowac jej reakcje etc.

Co do orgazmu, hm. No coz, z tego co sie orientuje, to sa orgazmy pochwowe i lechtaczkowe ;] Chyba jednak tlumaczyc ci nie musze, jak mozesz robic dobrze swojej dziewczynce (;~~) ;]
Back to top
View user's profile Send private message Tlen login
tristancandance


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 39
Zodiac: Aries
Joined: 02 Jan 2007
Posts: 391
Location: Poznań

PostPosted: 21-03-2007, 20:28    Post subject: Quote selected Reply with quote

Ataru wrote:
No coz, z tego co sie orientuje, to sa orgazmy pochwowe i lechtaczkowe


Brawo! A jesli ogladal ktos "Glebokie gardlo" to mozna dorzucic trzeci typ;)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Aaricia_de_Goth
Redaktor

Offline 
Gender: Gender:Female
Age: 42
Zodiac: Cancer
Joined: 13 Aug 2004
Posts: 810
Location: Scunthorpe UK

PostPosted: 21-03-2007, 20:39    Post subject: Quote selected Reply with quote

Ciekawe dlaczego sami mężczyżni się wypowiadają ;p, hm.
Back to top
View user's profile Send private message Skype Name
Tomasz


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 35
Zodiac: Cancer
Joined: 13 Jan 2006
Posts: 2474
Location: Bolesławiec

PostPosted: 21-03-2007, 21:00    Post subject: Quote selected Reply with quote

A co nas facetów powinno obchodzić czy kobiety mają orgazm, ważne żebyśmy my go mieli :P :P
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
szary9


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 30
Zodiac: Scorpio
Joined: 13 Oct 2005
Posts: 135
Location: Wiocha koło Poznania

PostPosted: 21-03-2007, 21:07    Post subject: Quote selected Reply with quote

(jakoś trudno mi sobie wyobrazić wytrysk bez orgazmu - ale ja się ne znam. :P)
Back to top
View user's profile Send private message
tristancandance


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 39
Zodiac: Aries
Joined: 02 Jan 2007
Posts: 391
Location: Poznań

PostPosted: 21-03-2007, 21:12    Post subject: Quote selected Reply with quote

Aaricia_de_Goth wrote:
Ciekawe dlaczego sami mężczyżni się wypowiadają ;p, hm.


To ja zapytam babcie;)

Mroczek wrote:
A co nas facetów powinno obchodzić czy kobiety mają orgazm, ważne żebyśmy my go mieli :P :P


Mow za siebie;)

szary9 wrote:
(jakoś trudno mi sobie wyobrazić wytrysk bez orgazmu - ale ja się ne znam. :P)


Mi tez, ale oswiecony zostalem przez ksiazke "Tao Milosci":)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Azathoth


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 40
Zodiac: Leo
Joined: 11 Aug 2004
Posts: 56
Location: UK - Edinburgh

PostPosted: 21-03-2007, 23:31    Post subject: Quote selected Reply with quote

No a gdzie orgazm analny? ;] I slynne Anal-party ;]

A tak swoja droga to nie wierze ze majac stala partnerke facet nie pozna czy ona udawala czy ednak miala ten orgazm ;]]]

A jesli jakas przypadkowa udaje - to jak juz ktos napisal a co nas to obchodzi ;] Sam pomysl udawania orgazmu wydaje mi sie tak maxymalnie glopi, ze az nie wiem co dalej napisac....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PePe
Współpracownik

Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 34
Zodiac: Gemini
Joined: 27 Aug 2004
Posts: 623
Location: Rybnik

PostPosted: 21-03-2007, 23:31    Post subject: Quote selected Reply with quote

Łoch co za temat.

To przytocze ordynarny kawał:

Kobiety to maja fajnie, maja orgazm: lechtaczkowy, pochwowy, sutkowy, a my faceci tylko jeden i w dodatku chu...y :P
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Azathoth


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 40
Zodiac: Leo
Joined: 11 Aug 2004
Posts: 56
Location: UK - Edinburgh

PostPosted: 21-03-2007, 23:34    Post subject: Quote selected Reply with quote

Pepe ale podobno my mamy mocniejszy ;] Tylko ze kobiety maja dluzsze i wielokrotne ;]

Kto chce sikac na stojaco? Ja ja krzyczy Adam. OK to ty Ewo bedziesz miec orgazm wielokrotny..... no i tyle ;]

Dodano po 4 minutach 20 sekundach:

- Dlaczego tyle kobiet udaje orgazm?
- Bo tylu facetów udaje grę wstępną

Dodano po 4 minutach 4 sekundach:

Orgazm świni trwa 30 minut.
(W przyszlym zyciu chce byc świnią)

Karaluch zanim umrze moze zyc jeszcze przez 9 dni po odcieciu
mu glowy
(Ciągle jeszcze myśle o tej świni.)

Samiec modliszki nie moze kopulowac dopóty dopóki ma glowe na
karku. Samica inicjuje sex przez oderwanie mu glowy.
(nie chce byc modliszka)

Pchla moze skoczyc na odleglośc 350 dlugości wlasnego ciala. To
tak jakby czlowiek skoczyl na odleglośc boiska.
(30 minut... szcześciara z tej świni! Wyobrazasz to sobie?)

Niektóre lwy kopulują 50 razy dziennie.
(Nadal chce byc świnią w przyszlym zyciu... stawiam jakośc nad ilośc,
choc stado zon sprzatajacych i robiacych zakupy za mnie to tez cos ...)

Ludzie i delfiny są jedynymi stworzeniami, które uprawiają sex dla
przyjemności.
(A co z tą świnią? Ona nie?)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
tristancandance


Offline 
Gender: Gender:Male
Age: 39
Zodiac: Aries
Joined: 02 Jan 2007
Posts: 391
Location: Poznań

PostPosted: 22-03-2007, 10:32    Post subject: Quote selected Reply with quote

Swinią czy wieprzem? - oto jest pytanie;) Zastanow się Azathoth;)
No chyba że świnią lesbijką;)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ahenathon


Offline 



Joined: 08 Jan 2007
Posts: 182
Location: Barteinstein (Rosenthal)

PostPosted: 22-03-2007, 11:14    Post subject: Quote selected Reply with quote

Całkowity spokój. Żadnych krzyków, niepotrzebnych ruchów. Synchronizacja i zrozumienie. Nie rozumiem ludzi, którzy robią to jak zwierzęta. Szybko i bezrozumnie. Złamanie nosa to przy takim czymś normalna rzecz. Serio. Może to wynika z mojej natury ale jeśli dziewczyna by udawała byłbym zły tylko na siebie. Jeśli ktoś nie pozna czy to robi to myśli tylko o sobie. Niestety większość facetów taka jest.

Mroczek wrote:
A co nas facetów powinno obchodzić czy kobiety mają orgazm, ważne żebyśmy my go mieli :P :P


Gratuluję tępych uczuć. Naprawdę. Masz mniej problemów potem.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next »
Forum Index » Rozmowy » Dlaczego?

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group