Wydarzenia patronowane
Strony które hostujemy
Atum
Bunkier Prod
Castle Party
Detox
Discordless
Disorder Party
DJ Hypnos
Fabryka
Hoarfrost
Insomnia Festiwal
Lame Immortelle
Lilith
Night Watch
Outofsight
Scheuermann
Silesian Electro
Synergia
Strzyga
Waroffice Prod. sklep
Ostatnio na forum
Forum zdechło?
Cytat, który najbardziej do Was trafił...
Ambient Collage #8
Ambient Collage #7
Mgla (The Mist)
Achaja
Grey Frequency - Ambient Collage #6
Kochanka Szamoty
Elizabeth Fawn - Ethereal
Abandoned Toys - Neoclassical Darkwave
The Synthetic Dream Foundation
Rasplyn
IPLEX
malutki problem
question about parties, clubs and gigs
Statystyki
Zarejestrowanych osob : 9649
Rozpoczętych wątków : 6138
Odpowiedzi : 24018
Wspieramy

remik :: Sutcliffe Jügend - The Victim As Beauty (1999)

Sutcliffe Jügend - The Victim As Beauty
Wytwórnia: Death Factory
Format: CD
Kraj: Szwecja
Rok wydania: 1999

Coś więcej niż zgiełk.

Jaki jest najbardziej ekstremalny zespół muzyczny świata? Wbrew pozorom to nie Whitehouse tylko Sutcliffe Jugend z szalonym liderem Kevinem Tomkinsem na wokalu. Jeśli komuś wydawało się, że po "We Spit On Their Graves" nie spotka go za życia już nic gorszego pomylił się. Materiał "The Victim As Beauty" z 1999 w pewnym sensie jest jeszcze ostrzejszy! Ciężko mi znaleźć jakieś superlatywy oprócz banalnego stwierdzenia, że ta płyta niszczy słuchacza. W porównaniu z chorymi wrzaskami Tomkinsa i syntezatorowym tornado w tle najmocniejsze grind-core'owe przeboje zdają się być tylko kołysankami. I śmiem twierdzić, że tu nawet Merzbow wymięka i pochyla głowę z szacunkiem a przecież jest to gość szczycący się wynalezieniem efektu, który nazwał "śmiertelnym wrzaskiem elektroniki".

Na "Victim As Beauty" Tomkins zabiera nas w przerażającą wycieczkę śladami zbrodni w dwóch odsłonach: samochód i dom. Najpierw następuje porwanie ofiary a później cztery akty dramatu, który oprawca przeprowadza już stacjonarnie a są to: strach i oczekiwanie (ofiara nie wie jeszcze, co się z nią stanie). Upokorzenie (Tomkins wyzywa ofiarę od ostatnich żeby ją zdeprecjonować przed dalszym etapem), tortury i śmierć (bez komentarza) oraz zimne następstwa (z trupem można zrobić jeszcze kilka ciekawych rzeczy). Tylko pięć kawałków, ale takich, co mogą uszkodzić słuch na zawsze (w "Act I:Fear And Anticipation" oraz "Act V:Cold Aftermath" Kevin daje odpocząć zarówno ofierze jak i słuchaczowi (w sumie na jedno wychodzi...) Serwując profesjonalny, ale bardzo niepokojący, ambient). Cóż z tego, że ulubioną kwestią wokalisty jest fuck lub fucking bitch w różnych intonacjach? I tak nie słychać, co on wrzeszczy. Może to i lepiej.

Jedna z najostrzejszych płyt w całej historii power electronics. To jest Sutcliffe Jugend w najwyższej życiowej formie i nikt nigdy nawet nie zbliżył się do takiego apogeum obelg, bezeceństw i darcia mordy, jakie prezentuje Tomkins. Na kolana gnojki przed mistrzem Kevinem! Jak dla mnie na płycie powinno być ostrzeżenie- nie słuchać przez słuchawki! Grozi śmiercią!- Ja niestety słuchałem i łeb bolał mnie przez pół nocy. Ale nie żałuję. Nic mnie już chyba nie zaskoczy w podziemnych lochach muzyki radykalno-elektronicznej. A dodać trzeba, że nie jest to zwykły zgiełk. Wśród morderczego rumoru elektronicznej maszynerii można odnaleźć bogactwo różnorakich efektów i to jest nagroda dla tych desperatów, którzy nie boją się słuchać Sutcliffe Jugend.

Tracklist:
Scene One: The Car
1. Act I: Abduction 6:29
Scene Two: The House
2. Act I: Fear And Anticipation 5:03
3. Act II: Humiliation 4:31
4. Act III & IV: Torture & Death 13:26
5. Act V: Cold Aftermath 10:45

Komentarzy: 0 23.04.11 - 18:36

Nie wolno wykorzystywac jakichkolwiek materiałów tej strony bez zgody autora (i/lub) administratora. Okładki płyt oraz teksty utworów zamieszczone są wylącznie w celach edukacyjnych.
Coldwave | Darkwave | Subkultura Gotycka | Gotyk | Goth | Gothic | Neofolk | Electro | EBM | Postindustrial | Industrial | Gothic Rock | Gothic Subculture